Blog > Komentarze do wpisu

One stop e-commerce

Wraz z rozwojem każdy sklep internetowy optymalizuje procesy potrzebne do realizacji zamówień. Z pewnością jednym z podstawowych aspektów świadczących o jakości i rozmachu sklepu jest jego logistyka, która ewoluuje i zmienia się wraz ze wzrostem obrotów i zamówień generowanych w sklepie.

Ci najwięksi najczęściej korzystają z tzw. one stop e-commerce czyli z kompleksowej obsługi sklepów przez firmy specjalizujących się w transporcie, spedycji, obsłudze klienta. Firmy takie w imieniu właściciela sklepu zajmuje się obsługą magazynów, kontrolą ich stanów magazynowych, kompletowaniem zamówień, dostawami a nawet obsługą zwrotów i reklamacji. Nie bez znaczenia jest również to, że firmy takowe nierzadko wspierają sklepy inetrnetowe swoim call center (bardzo często wielojęzyczny), realizują działania marketingowe i prowadzą księgowość sklepów. Dobrze, że wraz z rozwojem e-sprzedaży pojawiają się również takie komplementarne usługi wspierające przedsiębiorców!

środa, 11 czerwca 2014, agencja-interaktywna-warszawa

Polecane wpisy

Komentarze
pabloby
2018/11/27 23:23:49
Niezwykle ciekawy wpis. Od siebie dodam, że aktualnie marketing internetowy jest bardzo ceniony. mam wrażenie, że przez dłuższy czas się to nie zmieni. Będzie to coraz popularniejsza metoda promocji firmy.



Wszystko, co chciałeś
wiedzieć o ecommerce



Czy wiesz, że?


zBLOGowani.pl